![]() |
Home |
Schools |
Transportation |
Clubs and camping |
Reports |
Photos |
Topics |
Others |
Signpost |
Downloads |
Ventures |
Guestbook |
Calendar |
Contact |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz Článek ze dne 13. 11. 2018 byl naposledy upraven dne 17. 12. 2018 a zobrazen celkem 20430×, naposledy dne 8. 10. 2025 v 12:46.
|
Autor: laskie | Čas: 25. 11. 2019, 7:57 | |
Trasa úzkokolejky nekončila "vidličkou" před lomy (ta tam vlastně nikdy nebyla), ale pokračovala dále do lomů, kde vytvořila přes překladiště trať ve tvaru písmene "S" a končila až v horní části lomu v místech, kde se dnes ručně štípe kámen. Do dnešních dnů je také patrné depo/výtopna jediné parní lokomotivy, kam se zajíždělo odbočkou přes točnu. | ||